28 August 2012

Wadi Mujib

 Baru nak mula - bayaran masuk 12JD, cekik darah jugaklah.

 Sepanjang cuti, paling banyak nampak muka syabab ni.



Syeikh kuna Marwan (kiri sekali) sebagai ketua rombongan.

'super imposed'



Port solat jamak zohor asar





Kelebihan trip dengan dak-dak lelaki, boleh salin baju bilamana.

Masing-masing kepenatan.

Jamu selera, Restoran Cina Mecca Mall.



Ucapan budak-budak tak balik raya.

9 comments:

Rossarina™ said...

akak suka gambar no 9 & 10. nice views framed in nice photos. :)

tepianmuara said...

Akak!

selamat kembali ke jordan. =)
wadi mujib bes, tapi rasanya wadi zarqa lagi bes.

nur fareyhin said...

oh jeles terlampau ble syabab bole ke wadi senang2.

-hazen said...

huih, ingatkan abang imran tadi.

INTAN said...

rindu juga wadi mujib tapi rasa trauma lebih.

cuma bila sampai puncak, it worth a climb.

rasanya dulu tiket masuk xsampai 10JD pun. oh, i was talking about 3 years ago~

=.=

ada jumpa nama2 yang terukir tak pada batu dekat air terjun tu? >.<

Kina said...

suke weyh janggut! :D

tepianmuara said...

fareyhin,
wadi mujib ni lasak sikit la untuk perempuan, wadi zarqa ok.

tu, memang kelebihan jadi lelaki lah. haha.

hazen,
memang jelmaan abang imran pun. haha.


Kak Intan,
'Terjunan air' dari atas tu memang sangat deras. Nasib baik kolam de sekarang dah tak dalam, paras pinggang la.

paling bes perjalanan balik, biarkan diri terapung dibawa arus.

banyak je nama, tapi tak la sampai perati nak baca. hah.


Kina,
komen ko paling out of the world.
drive baik2.





rye said...

Haiyak. Cation takleh bla.

tepianmuara said...

rye,

oh?
eh?

hah, tak kesahlah.