18 March 2010

Intikhabat (Election)

Just arrived home from jamiah.

Today we had campus election.

I manage to vote,.. just...

...just..


Just..
Just..
JUST..
JUST

I wonder why, but somehow, I felt a little uneasy with the word today. Err, irony maybe?


Orang kata dalam keadaan tegang, kita akan tunjuk diri sebenar.
Kalau selama ni gagah,garang bergaya, mungkin mengalirkan air mata.
Kalau selama ni tenang, mungkin 'meletup' melepaskan baran.

Kita boleh kenal mana permata waktu ini..

Manis jangan terus ditelan, pahit jangan terus dibuang.

7 comments:

zul_akhyar said...

suka,

"kita boleh kenal mana permata waktu ini.."

-sadis, yang takde blog.

Abdul Munir Sanusi said...

ayat puitis. memang boleh beat LangitIlahi

dkama said...

manis dan pahit ditelan segali gus pun sedap... tak caya try Nes 'o'... PEACE...

tepianmuara said...

>sadis

err...aku takda niat...

>Bang Mooon
erk..
pergh..memang kerja keras bang mun ini hari.seb bek mng..(ayat da macam x kena..haha)

>dkama
ayat tu rembat dari lagu sudirman, 'orang dagang'..
suka lak.
btw,pe kata try gohwah arabi. dan cba cari 'kemanisannya'..

Balqis said...

A'hah.

cam lebih kurang je topik entri kita...

^^

LuRveHaTeR said...

erk..sy trase yer... +_+ bittaufiq wannajah exam.. =]

tepianmuara said...

>Kak Balqis
A'hah..
boleh cuba lagi lain kali..ha

>Lurvehater
Erk..bab air mata??
eh, tak...tak..
aku nampak sorang mamat arab ......
( 'terbongkarkan' plak )
Trimas. the same goes to you.