25 May 2010

Hadiah Untuk Kita


Gambar hiasan yang berkemungkinan ada kaitan.



"Duduk dengan orang berilmu tidak pernah rugi.

Halusilah kata dan tingkahnya, ada 'hadiah' tersedia untuk kita..."

6 comments:

-hazen said...

kembang abang mun baca post nihh.

asal tak letak gambar abang imran.
hessh.

tepianmuara said...

>hazen
sebab takde..
xpe2, legend mana selalu tunjuk muka!haha.

"tak sampai hati abang nak kejut qiam, semua macam penat je.."

dalam mamai pagi tu, ayat ni, sampai bila aku tak lupa.

Abdul Munir Sanusi said...

Aiseh malu din gambar time rambut jarang nak ada.

tepianmuara said...

>Abg Munir.
haha.

model sambilan.ok r tu.

helmy shamsuddin said...

aiseh.muka aku macam tak puas ati ngan bro mun.
camne nak dapat 'hadiah' ni?

tepianmuara said...

>helmy shamsuddin.

Hahaha.
aku tido je memanjang dalam perjalanan.
erk.hadiah?? hehe. popeye ok kot. ceh.