06 July 2011

From Pieces

Alhamdulillah, sudah beberapa hari di Irbid.
Tentu sahaja, udara, suasananya berbeza.


Ah, saya 'kurang pandai selesa' dengan perubahan.

Tingkatan satu hingga tingkatan lima saya tinggal di asrama.
Dan hampir setiap kali pulang ke asrama, terutamanya semasa tingkatan satu, saya akan menepuk-nepuk karpet musolla, semasa solat asar hari Ahad.
Seolah cubaan menyedarkan diri, " Ya, aku di sini."

Time flies fast.






Terfikir pula, tunggul kayu itu, adakah lebih gembira menjelang malam?
 Dengan air pasang? 
Atau ia telah redha tanpa kecewa?

....faqina 'azabannar...





I don't know how, but, mom, she can really reads me. without missing even a single letter.

Aiya..macam takde manfaat je entri ni. Unnecessary ramblings.

Apa-apapun, saya juga percaya,
'sentiasa tidak terlambat untuk bermula semula'


Jom. Rancang se-mula. Bina se-mula.
Ramadhan pun dah dekat. Moga betul-betul jadi penawar.






2 comments:

nurilhakim said...

makna kalau masuk di jiwa,
lebih dalam dari kata berbunga tanpa ada yang merasa.

saya rasa itu.teruskan with your ramblings :)

tepianmuara said...

Bang Nadir,

fuh,
abang kalau bagi ucapan dulu, memang terus masuk ke hati.
( dan biasanya termasuk dengan 'luka-luka' )

hah.

terima kasih menghargai. =)