20 July 2011

Lot 19191







Hujan doa
menitiskan rahmat jua berkat
 menyeri laman rumah kita
sayup, lunak, dan mesra.

Tujuh warna pelangi
setelah bumi suci.

Sayangku sekalian
mari rentangi pelangi
di setiap penjuru hati.






8 comments:

Anonymous said...

Sayangku sekalian
mari gerimiskan hati
dengan cahaya iman

tepianmuara said...

angguk-angguk senyum.

suka-suka!

baru tulis sebenarnya, terfikir gak dari tadi nak masukkan celah mana 'iman'.

Baru sekejap, mengalah.

nilah jawapannya. =)

( tapi sedihla tak dapat teka siapa ni...hah )

analisiszikri said...

abang,ni ade clue nak balek umah lg ke cuti nih?..hanis lg senyum lebar2..gegege.pucuk dicita abg yg dtg...

analisiszikri said...
This comment has been removed by the author.
Akhyar said...

ok, aku hasut suh ko balik nip.

haha.

Anonymous said...

'pucuk dicita abg yg dtg'

kah3.

bagai orang rindu disorongkan abang.

balik la nip. jom2.

Anonymous said...

seriously x dpt teka?
xpelah. komen balas kata kat blog bermain kata harus dibuat anon.

tepianmuara said...

hanis,

ni nak pujuk kalian sebab abang macam tak balik. haha.

keji tak bunyinya? =)




Akhyar,
yang pasti kalau aku tak balik, bukan sebab hasutan ko. hah


Anon abang sulung,
haha.

Tak senang duduk. Kata nak simpan duit buat...

haaaaa.


Anon cambest,
=)

tu clue ke tu?
aiya...saya belum cukup 'jauhari'lah.

Apa-apapun, terima kasih.
Saya tak lupa ini.