09 February 2012

Bern, Switzerland



surprisingly, not a rare sight.


salju melebat, 
dan entah buat kali ke berapa ia
hangat rangup menyambut
 derap langkah kalian

perlahan
tapi teguh.

genggam erat itu
aku tertanya
hanya kerna beku salju
atau nyata cinta?



9 comments:

Anonymous said...

mungkinkah dingin selalu menghangatkan cinta?

beku selalu melebur rasa?


oh. malaysia perlukan salji!

tumpangteduh said...

suka yang ini,sangat.

dekat spain pun,sekali snap tu ada 4 pasang atuk nenek tengah berpimpin tangan,jalan pelan pelan.padahal tak sejuk pun.

so,nyata lah,kut.yang ini memang patut dicontohi.

Wan Tu Tri said...

Datanglah penn state. ramai yang macam tuh kat sini :)

Aku pernah tengok mereka, dalam 3-4 pasangan di kedai makan.

Pastu aku menangis. Entah kenapa.

Raihana Nazri said...
This comment has been removed by the author.
Raihana Nazri said...

label 'huh' ni,

besok-besok aku harap dapat jadi panduan kita-kita pulak.

buat motivasi dan inspirasi.

tepianmuara said...

>anon

taklah.
malaysia tak perlukan salji.
nenek tu pun kata,
"Malaysia is so nice and warm. not like here."
sambil senyum, atuk pun angguk-angguk.

hah.



>bawah bumi

yup. yup. patut dicontohi.
=)


>Wan

that's even more beautiful, wan. The cry.


>Rai

adui, boleh pulak perasan eh.
tulah, taktau nak letak label apa, macam... (?)

Anonymous said...

:)

nizamsani said...

wow.

tepianmuara said...

apa senyum2? hah



>uncle nizamsani
moga moga.