03 August 2010

Bila Rindu Famili








Semasa berkelah di Kuala Woh. Mahu dirikan sebuah khemah pun perlukan kerjasama semua kan?


Hujan turun tanpa belas malam itu, dan khemah kami dimasuki air. Mujurlah ada chalet menginap.
Ayah saya, Encik Nahrawi Yusof. Ha, cuti ni kita jalan ke mana pula?





Pendakian Gunung Stong. Mak, Missinon Hj Ahmad Damanhuri, renung apa tu, mengenang semalam atau merancang esok?




Adik saya berbaju oren, Muhammad Khamim Zikri. Kami melepaskan lelah setelah separuh pendakian.


Berkumpul di rumah Pakde Dori. 



Ni Zuhairah Zakaria, cucu terakhir mbah, sepupu saya.

Saya diberitakan, setelah setahun berlalu, dia sudah tidak se'innocent' ini.



Ni abang Zuhairah, Zafran.


Terkenal dengan reputasi 'Raja Drama'. Abang takkan terpadaya lagi dengan sandiwaramu!


Makan-makan di rumah saya. Rindu masakan dari dapur kita.


Rindu juga usrah dengan famili.
p/s: Quran warna pink tu rupanya ada pemilik lain di Jordan ni.


Muka mak yang ini tambah buat saya mahu balik cepat.







Jauh mana pun, kita dalam doa rabitah masing-masing kan. 
Moga hingga ke syurga.
 Amin. Amin. Amin.

10 comments:

-hazen said...

wah,memang buat rindu famili!

Syahida Majid said...

Wow wi. Seb baik tak TERasa TERindu juga dekat famili.

Yg benar,
Skuad Tabah

tepianmuara said...

>hazen
hah, moga berkat masa bersama mereka nanti.


>Kak Syi
Err..
senyum segan.
Skuad Tabah. mmg live up to the name lah!

aeisyulillah said...

*speechless

-thinking of my future.

mujahidah said...

waa...

......

=)

Raihana Nazri said...

tipu kalau aku kata aku tak rindu
tapi, bila rindu menggunung
pasti lebih manis kepulangannya..

Kak Shie: anda join Skuad Kami?

tepianmuara said...

>aeisyulillah
Hah.

>mujahidah
senyum jugaklah.

>Raihana Nazri
Yup. perpisahan memaknakan pertemuan.

jgn risau, klau ada reunion, aku, hatta, acoi, akan sampaikan salam ko ntuk semua.
(err..ttbe rase ayat tu cam agak kejam lak..)

Raihana Nazri said...

agak kejam di situ
tapi aku redha je lah
jadi yang tunggal& tinggal di sini
apakan daya..

tepianmuara said...

alahai..bunyi sedih pasrah lak.
ni kan pilihan ko. demi bhs arab dll..

buktikan ini yang terbaik!

analisiszikri said...

hmm..thn ni pi mancing blkg umah je la,bang..hehe.
lom decide agy..