25 August 2010

Jangan Pernah




"Saat merasakan kau sudah berada di atas,
kau sebenarnya sedang jatuh ke bawah."



p/s: Gambar agak tak kena, maaflah. he

8 comments:

-hazen said...

wo wo!

negatif. tak menggambarkan keadaan ketika gambar diambil =]

rindu syiria.

Luqman Al- Hakim Bin Foaad said...

assalam..
gambar agak lucu la..
tp sape tahu maksud tersirat pade gambar kan..
sbb bile dah lompat tuh jatuh jugak ke bawah..
xtau la ape sy merepek ni..
=.="

tepianmuara said...

>hazen.
tula. xseswai..lagi2 yang kanan sekali tu.

nanti ble2 jmpe gambar bes ak ganti balik r.

>Luqman
haha. gambar tu memang sepatutnya lucu pun.

alahai..malas nak carik atau 'tunggu' gambar.
abaikanlah.hah

aishah_conteng_je said...

akak selalu rasa pujian menjatuhkan.

semalam komen punya la panjang kat entry kamu yang bawah ni, tak submit rupanya.

Alah taknak bagi kamu baca mungkin.

:)

tepianmuara said...

>kak Aishah

Alhamdulillah.

Sungguh Dia yang memegang hati2 manusia.

aishah_conteng_je said...

*Allah

Syahida Majid said...

Semua nampak panjang. Hahaha

Al-Imam Ibnu Abdul Barri meriwayatkan daripada Abu Ghassan, katanya: “Kamu sentiasa menjadi alim selagi mana kamu tetap menuntut ilmu, apabila kamu merasa cukup maka sesungguhnya kamu telah menjadi jahil.”

tepianmuara said...

>Kakashi

hah. happy punye pasal kot.

terima kasih kak.