27 April 2011

writes to breath

curi nafas.

ha.

senyum.

7 comments:

syazwanadzhar said...

yay, first lagi :)

Pesta buku buat aku teringat kau.

cepat balik Malaysia. Masa aku dah tak lama. Haha.

jgn beli buku baru FT, sebab aku nak hadiahkan untuk kau.

Noktah.

tepianmuara said...

dua tiga hari ni memang asek teringat kau!!!

aha

=)

terima kasih.
pi sekolah sama2 jom nanti.

=)

-hazen said...

inikah yang dimaksudkan dengan

"aku nak post satu entry fasal fiqh medik lah"

kalau yang ini.

aku pun setuju.

ha.

Anonymous said...

dah agak dah..

=)

Anonymous said...

Susah bila penasihat utama sibuk ni.

haih. cepatlah update..

Raihana Nazri said...

Anep, lepas habis fiqhmedic tolonglah buat post yang penuh nasihat.

Kami sangat perlukan kata-kata hikmah masa ni.

syazwanadzhar said...

Assalamualaikum,

baru aku tau satu sebab lagi aku teringat kau.

Selamat hari lahir ke 20 :)

(kalau kat Malaysia dah 4/30. Lambat la pulak :( )

Nak buat macam mana en. Melayu :p