06 November 2010

Orang Muda

wah.wah.wah. 'Segalanya di sini menggamit memori'.



Sahabat yang dikagumi, dalam kelasnya tersendiri (eceh), mensyarahkan 'Bumi Cinta' untuk saya yang malas membaca.


Nidzam, dua dari kanan. Mahal senyum dia tu. Right place, right time. ha




'Bicara tentang orang muda,
adalah bicara tentang potensi.'



Moga kita semua, 'tumbuh' dengan baik.


Majulah pemuda, bangsa, dan negara untuk agama.









___________________________________

Ha, New Moon.

Bulan Zulhijjah.

Jom!Jom!
Sepuluh yang istimewa.

9 comments:

Scya LollitA said...

semoga orang2 muda sekarang dapat memimpin orang lain dengan baek pd mse hdpan ((:

Abdul Munir Sanusi said...

Pemuda hari ini, pemimpin masa hadapan. Apa macam?

P/s-10 siang terbaik adalah pada 10 hari pertama bulan Zulhijjah. 10 mlm terbaik adalah pada 10 mlm terakhir bulan Ramadhan.

Akhyar said...

tumbuh tinggi2.

Intonasi said...

Siyes nak iktikaf kat masjid Yarmouk maghrib sampai Isyak. Siyes rindu Ramadhan. Siyes

Tapi agak-agak siyes tak Syabab Bersatu marah, sebab pastu mintak muraqeb pulak?

Muhammad Nidzam Yatimi said...

first of all... terharu sebab saya ada...hehe..
ye.. doakan kami sentiasa di limpahkan karunia NYA..

kamuu di sana juga begitu..

pemuda harapan negara ,berkelana mncari makna..

tepianmuara said...

>scya

Ameen. Ameen.
Moga kita antara orangnya.




>Bang Munir
setuju-setuju
terima kasih untuk tazkirah.




>Akhyar
moga mampu memberi teduh untuk musafir lalu.

sebelum tumbuh tinggi, akar mesti kukuh.



>Intonasi

Ha...kena ajukan pada syabab bersatu nih.

tolong orang buat baik pun baik kan.

marah kalau tak mintak muroqib kot
(tapi, janganlah marah tak tentu hala lak)




>Nidzam!

=)
Mestilah ada, driver berwibawa.

'berkelana mencari makna'

moga.

dan sepulangnya nanti, ada yang boleh kita kongsikan.

Muhammad Nidzam Yatimi said...

amin..
harapnya bukan sekadar ada..

ada dan ada..

aeisyulillah said...

Kau tahu aku memang senang terharu, so tak payah cerita la apa-apa.

Thanks for including me though. Kelas 5 al razi je, kau 5 al biruni.

Ukhwah fillah akh. Moga kita di barisan hadapan kelak, insyaAllah.

p/s: oh ye, aku nak tanya, kalau aku call no, jordan kau, kau kna bayar apa-apa tak? Kadang2 aku nak call kau tapi takut kau pulak kena bayar nanti :))

tepianmuara said...

>nidzam

demand pula dia.

haha.

beyond special.






>aeisyulillah
wahai.

eceh. kita sekelas 2 tahun juga kan. (juga se-'BOP')

InsyaAllah.

yup, aku kena bayar..dan mahal. kalau ada apa2, msg je. aku call terus ok?=)