18 December 2010

Walimatul Urus

Alhamdulillah.

Kakak sepupu saya, Ilmi Syukri aka Cake Mee bernikah hari ini. Tahniah. 

Moga selamatlah untuk walimatul urus esok, selamat sampai anak cucu, selamat sampai syurga!

( Tambah satu layang-layang di udara )

Teringat pula, antara cerita feveret mbah ialah tentang Cake Mee dan Kak Wahidah masa kecil-kecil. 
Nakal-nakal kalian, ' real politic' Cake Mee, semuanyalah.
Sekarang dah jadi isteri orang woo.

Moga perkahwinan ini menyatukan hati-hati, kedua mempelai, kedua famili, dan hati-hati yang tak pernah kita tahu.

'Orang baru' yang Cake Mee bawa masuk sangat bes! Terkesan saya, masa pertemuan pertama tempoh hari. Untung Cake Mee.
 I'm looking forward to know him better. =)
( Macam pe je cakap camni. Selamatlah bang )

Ha, Cake Mee, selamat jadi isteri solehah. Anip balik nanti sila tuntut hadiah.

Kalau anip balik dah ada anak saudara, hadiah berganda la. =)


Sori la tak dapat tolong, tak dapat datang. hah.


Majlis esok kat sini. Cake Mee? ha, dia tangkap gambar.
Pengantin mana boleh tunjuk sebarang, ye dak?






Hmm, jeling-jeling.
Kak Wahidah, Bang Yes, bila??
Kami adik-adik lain beratur dengan taat.

Yang penting, jangan bagi Bang Yem dulu! Main PES pun kalah, macam mana nak jadi suami. haa (ini tipu). 

lalala.

7 comments:

Raihana Nazri said...

cis. mati-mati ingat esok dapat makan nasi free.

analisiszikri said...

haahlaa cake mee dah kawen.. alhamdulillah

k raihana>klu abg yg nk kawen, mana nak campak adek dy sorang nih?huhu..

-hazen said...

amboi.

faiq zaini said...

ehem..

Intonasi said...

Ape susah hanis, amek aje k.Raihana tu jadi hakaq ipar. Tak de eh kes campak-campak. Huahahaha

Abdul Munir Sanusi said...

masa itu akan datang!

tepianmuara said...

>Rai

bukan aku la kalau ada pun. ha


>hanis
alhamdulillah.
malam tadi abang siap mimpi sampai tempai kenduri, sempat salam-salam lagi. haha


ish...hanis...duk diam2!



>hazen
ko kahwin, aku wat entri khas.
haha





>faiq
ummm




>intonasi
amik kesempatan. haih



>Bang Munir
aha. Ameen. Ameen.