06 June 2011

Home.



Home.


Rindu menulis.

Perlu membaca.


8 comments:

.:ain:. said...

alhamdulillah..slmt sampai..
dgn pengalaman pun dh boleh menulis..mungkin lebih unik seninya tanpa pengaruh luar.. (=

Kina said...

anippppp ;D selamat pulangg!!weyhh.tgok trailer breakingg dawnnnnnn.dah keluarrr :D

Raihana Nazri said...

tadi lalu sebelah sambest.
dah terlepa, baru teringat nak amek gambar and show kat ko.
takpelah. ko pegi sendiri, tgk live lah eh.

Raihana Nazri said...

*terlepas

NidzamYatimiRamli said...

eh.. dah sampai Malaysia?

selamat kembali...aku baru masuk belajo ni...aduh

tepianmuara said...

ain,

Mudah-mudahan.

Tidak pulang Tanjong Karang?




Kina,
tengok trailer je???
haha


Raihana,
which I've done.

=)




Nidzam,
selamatt Zam!!

Khayr Annisa said...

"Ada orang yang panjang akalnya, petah bicaranya, tapi tak mampu merungkai kata dalam rupa tulisan. Ada pula yang pandai menyusun aksara hingga menjadi bait-bait indah punya makna, tapi tak pula fasih lisannya berbahasa. Hhmm, mana satu yang baik?"

Quoted from my entry,
http://khayrannisa.blogspot.com/2011/04/menulis.html

tepianmuara said...

Firstly, terima kasih bagi guna gambar kak.

Entah.
antara bicara dan tulisan.
dan pembuktian dengan perbuatan.

yang kita boleh lakukan, mungkin ialah untuk memperbaiki, mana-mana kelemahan. =)