21 January 2012

Senyum II

"Ya, saya tidak mahu menjadi seorang doktor.
Juga saya tidak mahu menjadi seorang penulis.
Tetapi saya mahu menjadi seorang doktor yang menulis,
juga penulis yang merawat. Memang cabaran masa depan tidak
dapat saya duga, tatapi, moganya, tekad ini akan dikabulkan."

Fahd Razy,
Kumpulan Puisi Menggeledah Nurani.




__________________________________

Saya pergi ini mencari
penawar luka sendiri.

Spain-Paris-Swiss-UK

Doakan ya kawan-kawan.

(Tulisan Madinah ke Madinah itu tidak lengkap. Lama saya peram, tidak mampu saya sudahkan. Mahu adalah mampu pertama. Hmm. Lalu saya putuskan untuk letakkan jua di blog. Mudah-mudahan akan dapat saya lengkapkan kemudian.)

1 comment:

Hattarazian said...

selamat jalan sahabat!semoga kau temui butir kata dalam lautan perjalanan mu itu.pulang nanti akan kau hiasi dataran blog mu ini.perh!-ala-ala laskar pelangi bhai.