07 May 2012

Note Pharma



ada masa, kita terfikir, manusia punya 'desire' berbeza
agar dunia sempurna.

ada masa-masa lain, kita terfikir, manusia punya 'desire' berbeza
hanya agar dunia tidak musnah.

suatu masa yang entah mana-mana, kita terfikir,
sebenarnya kita
boleh jadi siapa-siapa.



_______________________________

tajuk misleading. jumpa dalam celahan note Pharma.
 entah apa kaitannya, entah dari mana munculnya.
Drugs and Desire kot.
haha

6 comments:

atiqah said...

al hambra! kan2?

tepianmuara said...

ati,

yep!

kau memang selamanya suka komen gambar kan? haha

tumpangteduh said...

sekali tengok ingatkan kucing ni tengah berfalsafah,jauh termenung.

rupanya tengok ikan dalam kolam
:D comel comel ! bayang2 telinga kucing paling epik.


kalau semua orang nak jadi penjual ikan di pasar,siapa pula nak jadi nelayan di laut.begitu?

atiqah said...

bukan ape.takut komen y lain salah maksud pulak.aku tak pandai sgt ayat prosa alam.nnti umpama jauh panggang dari api.haha

tepianmuara said...

bawahbumi,

adeh, panjang kalau nak cerita ni. kene buat entri baru. haha

bayang2 telinga kucing? kenapa? macam jahat?

boleh jadi, tapi masa menulis ni tak terfikir pulak tentang tu. trimas untuk perspektif.

mesej utama entri ni ialah cynics vs romantics, optimist vs pessimist vs realist.

labels. sedangkan manusia tentu-tentu lebih kompleks. huh



ati,
baik2. penjelasan diterima.

'ayat prosa alam'. hah, pe maksudnya ni?

selamat weh.

atiqah said...

entah haha, main tulis je