05 May 2011

belum perlu Rumaikiyyah


sebab lawan tulis puisi dengan mak pun abang belum boleh menang!

haha.


Selamat Hari Ibu!
( awal sikitlah ya )


Oh, esok mak saya nak pergi mendaki Gunung Datuk di Negeri Sembilan.
Rock sungguh. Doakan ya kawan-kawan.






11 comments:

syazwanadzhar said...

insyaAllah. Moga selamat pergi dan selamat pulang :)

Haniff, bila nak panjat ngan aku..? Selepas gunung ledang tertawan walau subuh tertinggal. haha

Raihana Nazri said...

makin lama aku tengok, makin aku rasa:

Mak ko and Pn Saadah kongsi genetik yang sama.

:-)

tepianmuara said...

syazwan,

banyak sungguh episod subuh kita.

tak perlu panjat gunung, dapat jumpa tengok muka kau pun dah best.

aiceh.




Raihana,
genetik jawa tu memang tentu la.

but i do enjoy listening they converse, 'ada seninya'. halus.

Anonymous said...

Demi,
aku mesti sanggup
untuk mati
meski untuk wajah
yang belum pernah aku temui




(not?)

tepianmuara said...

.anon,


asal macam pernah dengar ayat ni ya?

oh, harapnya tu mati syahid mempertahankan Islam. kan?

Anonymous said...

muka akhir,

ingin jadi nasrallah,

faisal tehrani.

tajuknya: bercinta.







saya baik.

tepianmuara said...

alaa,
IJN sekarang kat sadis.

takpe2, saya pi ambil kejap.

patutlah, memang pernah dengar.

Anonymous said...

sebab melihat ibu kamu, membuat ingat puisi yang itu.


eh, balas2 pulak.
ok, tata.

-hazen said...

tata jugak.

finding serene said...

gunung datuk..
my batch da tawan..

harap ko pun boleh tawan..
cayalah!

psst.. bwk 3 botol air pun tak cukup tau.. dyorg kata la

all the best

tepianmuara said...

finding serene,

mak aku selamat tawan puncak semalam, alhamdulillah.

=)