14 September 2010

Jemputan Ke Rumah Terbuka.




Bersama Cik Zuhairah yang cantik-gutatik, comel-gumamil, dan putih-gutatih.


Assalamualaikum wbt.

Saya dan Cik Zuhairah dengan ini mewakili Cikgu Missinon Ahmad dan Cikgu Nahrawi Yusof menjemput saudara saudari tuan puan sahabat-sahabat kawan-kawan samada baru kenal atau lama, rapat, pernah atau belum rapat...

untuk hadir sama
 memeriahkan rumah terbuka kami sekeluarga 
di Tanjong Karang ESOK.

pagi sampai petang. Nak bermalam pun tadahal.


Sudilah kiranya melapangkan masa.ha.

Ok. Rumah saya sentiasa terbuka sebenarnya, tapi esok kira hari special kami bersedia dengan senyuman dan makanan ( yang ditempah..heh )

Pepehal, call la saya ye. 
013 3819597.

Sekian. Terima kasih.



(  Tiada kanak-kanak yang dicederakan atau menerima ugutan dalam apa jua bentuk sepanjang proses gambar ini diambil ) 

12 comments:

aishah_conteng_je said...

Cikguuuu! tengok aniff bikin rosak bahasa melayu...!

hehe. sanagt kecomelan.

nak2. nak datang.

nurfadhlinashaari said...

jauh nye tanjong karang tu, he

selamat hari raya. maaf atas salah silap

Anonymous said...

encik..

dulu, kenape encik tak pernah ajak.
saya skrg beribu2 batu baru mau ajak.

[apa pny kawan daaa..]

men2 je, salam aidil fitri the zikris

Raihana Nazri

FAFA said...

Jum serbu rumah dia ramai ramai :D

-hazen said...

encik.

saya tak boleh datang la.

rumah saya pun beribu batu juga.

tepianmuara said...

>Kak Aishah

hah.
sangat dialu-alukan kak.

=)


>Fadh
same la yang di sini. mintak maaf terkasar bahasa, TERmalas buat kerja.

selamat hari raya.


>err..Fadh jugak. Husna lah.
Cik akak dah tau alamat rumah kan. lagila kene datang. ha


>Raihana Nazri
Haih.
rajuk manusia raya di perantauan. saya faham. ( tak sebenarnya..ha)

selamat hari raya juga.



>Hazen.
...dan jutaan butir pasir, begitu?
cis.

Syahida Majid said...

Saya datang, nantikan kunjungan mesra kami sekeluarga

Kalau tak kunjung-kunjung, maknanya rumahtangga berantakan la tu. Kasihan

W M Najib said...

budak kecik tu sumpah comel
adik kau ke?

tepianmuara said...

>Kak Nur Syahida
Saya tunggu.
hah.

>Najib
sepupu.

jemput datang jib.

mujahidah said...

salam..

ha..syukran kathir!
mak msak??
sdap2..

kna mkn share,,lau x dila xnak mkn!
hehe..
best baraan..lokman join skali td..
azizul x keseorangan,,he

sume da smpai umah ak (tkar da)
hang ble ag?
ajk len2..

Norashikin Abdullah said...

hui meriah hbis ni..selmat hari raya :)

tepianmuara said...

>mujahidah

tempah je, tak masak pun.
tahun depanlah kot aku join. (kalau balik)

hah.


>norashikin
=). selamat.
maaf salah silap