28 September 2010

Malaysia. Hingga Ketemu Lagi.








" Yaya ( Zuhairah ), Bang Anip nak balik Jordan malam ni"
"Aaaa...habis tu adik Yaya macam mane?", dengan intonasi, raut wajah.. err (tak tergambartuliskan)

Yaya belajar mana buat ayat manis nh??ish.


Zafran dan kek hari lahirnya.




Zuhairah, Zafran, Zahiruddin, Zulaikha, Amirah. 
Saya sudah habis idea bagaimana mahu culik Zuhairah ke Jordan. haha.





Rumah selepas hujan. Oh!

"Secantik-cantik bunga di rantau orang, bunga di laman sendiri yang menambat hati"





Mata mak yang sungguh punya cahaya. Raut ayah yang sungguh memendam rasa.




Malaysia.
Terima kasih.

Hingga ketemu lagi.
Kenang daku dalam doamu.

14 comments:

Anonymous said...

"aku jadi terpaku, dengan halus budi.
seorang ibu, yang menghantar anaknya pergi.
dan bakal dirindu, hingga takdir menemukan kembali"

hah. inilah yang duk terngiang-ngian sepanjang perjalanan pulan semalam


:)

Anonymous said...

kenapa entah akak suka hilangkan huruf 'G'

-_-"

LuRveHaTeR said...

punya simptom-sebelum-pulang yg sama...


sedih mahu tglkn adik2 n 2buah ati d tnh air...

*adik aku siap tsedu sedan agy..huhu..tragis sungguh~ -.-'

nurfadhlinashaari said...

klu aku, mst dah x jd blk klu adk ckp mcm tu :D

tepianmuara said...

>Anonymous
senyum sendiri pun bahaya.
ha.


>Lurvehater
aduhai.

itulah.


>fadh
hah.
kalau ikutkan hati memanglah.

farahizzati said...

Selamat meneruskan perjuangan di bumi barakah.Mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan.

FAFA said...

eh, lelaki yang dikepit ditengah tengah tu mcm pernah jumpa. itu siapa?

tepianmuara said...

>farahizzati
terima kasih saudari. mohon doanya ya.



>FAFA

Saya.

FAFA said...

laaa kamu? err ok ok.

tepianmuara said...

>FAFA

pelanduk dua serupa, mungkin.

aeisyulillah said...

Aduh haniff. Aku belum terasa lagi.

Tapi bayang-bayangnya sudah berkunjung.

tepianmuara said...

>aeisyulillah


Peluk cium puas-puas.
atau nikmati saja udara sayang tanpa suara itu.

=)

analisiszikri said...

alaa abg nih..wat org ndu seisi umah n whole family..huhu.xpe sok adek try kol adek yayah..bile buaian cat hijau?bg,dr sini ke jordan nek kapal LE80 jew..hee.so abg kan sgt mampu utk belanja..he3.

tepianmuara said...

>hanis

ala, baru berapa minggu.

ha, sengaja buat bila hanis takde.

boleh. tapi kan lagi bes abang je yang gerak sana.

orang perempuan elok duk rumah.haha.