19 September 2010

Surut Sang Laut



Pasang surut sang laut selalu setia.
Pasang surut jiwa kadang tak terjangka.


Di sini,
 menyaksikan ombak menarik diri.
Harapnya masih di sini,
tika ombak menggamit kembali.



( Pantai Tanjong Karang )
Petang-petang tenang.

8 comments:

-hazen said...

uih.

rajin post belog. tapi tak serajin aku. haha!

er, terkesan dengan post ni.(bila masa aku tak terkesan dengan post ko)..

pasang surut jiwa.

fatwa hati aku yang tak boleh pakai cukup mengangu.

Luqman Al- Hakim Bin Foaad said...

assalam.
cantik gambar ni.
mmg manusia sukar nak dijangka.
=)

Anonymous said...

mana ku sangka, pantai tanjong arang secantik ni..

tepianmuara said...

>Hazen

hisssy..sembang panjang balik nantilah.


>Luqman
betul luqman.
tapi kita juga paling kenal diri kan.


>anonymous
haih..saya tak tahu pula mana tanjong arang tuuu..

Anonymous said...

semoga pantai, laut, ombak, bulan, bintang, bau hutan


dan hujan di bumi ini.

masih sama sepertimana yang sedang kamu nikmati sekarang, dan bila kamu selasai pulang dari perjalanan panjang itu nanti.


atau lebih baik barangkalai.

:)



eh, dah boleh anonimus??

Luqman Al- Hakim Bin Foaad said...

betol.
kite paling knal diri sendiri.
ble sesuatu perubahan pade diri kite.
ade je org kritik.
spatut nye bagi la galakan ke.
hehehe..

tepianmuara said...

>anonymous (lah sangat..)

Ameen.

Sungguh, bau tanah ini lain sekali.

ya,ya..dah boleh.


>luqman

aye,aye!

=)

Anonymous said...

kenapakah kueja selesai dan barangkali begitu sekali? menangis cikgu bahasa melayu. dah tengok blog hanis :)


cemburu pada adik beradik


ha, kalau nak buku hamka, akak dah minta kawan simpankan. dengan buku-buku lain yang akak pesan. di mph shah alam