19 September 2010

Ke Mesir!


Assalamualaikum.

Tadi pagi menghantar adik saya, Hanis Zikri ke Bumi Mesir, jurusan perubatan. Ha, saya secara peribadi, tentulah tak terasa sedih pun pun, sebab dia bakal tambah dekat dengan saya di Bumi Jordan. Oh, gambar di atas ini hasil lukisan kawannya selepas diminta secara peribadi. "Nak ada perempuan, kolam, tamar, piramid dengan bulan". Dan begini hasilnya. Saya yang jatuh suka melihat, rasa rugi pula tak berkenalan dengan pemilik pena. cis.

Sekarang, dia transit di Bahrain. Doakan perjalanannya ya.




Turut menghantar makhluk di sebelah kanan ini, Ridhwan Fadhil. Seronok tengok 'kembarnya'. Yang kiri tak perlu diperkenalkan lagi rasanya. hah



Pemikir muda lah kononnya. ( Fikir cane nak balik rumah..). 
Rupanya kita di kerusi persidangan tetap atuk-atuk Al- Falah. Alahai...
Balik setahun nanti, perjumpaan begini wajib tau kawan-kawan!









"KLIA itu, 
tempat yang bagaikan keramat kan? 
Menemu dan memisahkan."


pergh.

13 comments:

-hazen said...

peh.ayat last tu sae punya! kurius aku.

selamat untuk adik kau.

peh, famili hebat. jatuh segan aku.

peh yang last. lukisan tu.

tepianmuara said...

>hazen

haha

ayat reuse aku kira. tapi sangat suka.

tulah. dahla lukis spontan, jeles aku.

aeisyulillah said...

wah, aku macam rockers la. *terkezut tengok gambar sendiri.

jgn lupa ye, next ramadhan, 10 malam terakhir, insyaAllah =)

Haha, KPT (konvensyen Pakcik2 Tua) dan penyakit wahan. *gelak

Syahida Majid said...

Banyak sangat Peh nye. Sakit otak mikir kehebatan

aishah_conteng_je said...

aik. hazen pernah dengar ayat tu??

jiwa yang ada sensor, boleh kesan pemilik setiap tutur kata.(rahsiakan)

:)



nama hanis zikri. pasti lebih indah dari hanis zalikha (kenal tak?)




*mencik lah tak boleh jadi aninomus

tepianmuara said...

>aeisyulillah
aku pilih gambar paling bertamadun..haha

hah..KPT, aku duk cube ingat2 tapi memang lupa, seb baik ko ada.

..kenangan..


>Kak syi.
=). akak boleh lukis camtu?


>Kak Aishah
heh..sensor pe ko pakai hazen?
( aku rasa sebenarnya ko silap teka pun..)

hanis zikri?kena jumpalah baru tahu.

dah bolehla jadi anonymous, tapi dengan 'bahasa' sebegitu, tak tahulah mahu 'menyorok' dari siapa.

Syahida Majid said...
This comment has been removed by the author.
Syahida Majid said...
This comment has been removed by the author.
Syahida Majid said...

gambo

Tapi tak selawa tu

(sori terkomen 3 kali, tu yg delete tu)

farah izzati said...

minta address blog Hanis boleh? mesti dia tulis cerita-cerita kat sana kan..seronoknya

tepianmuara said...

siapa pula gerangan farah izzati nh?
kawan hanis ya?

analisiszikri.blogspot.com

W M Najib said...

cantik bebenau lukisan tu.

wah best la ye ada teman. dkat bumi anbiya.

go bro go!

tepianmuara said...

>Kak Nur Syahida
ha, kak.
comel pe tu.
=)

>Cik Najib.
haha.
ko plak wat excited.
betul cantik kan.yup.